Tuesday, June 5, 2012

only in Sandakan

Setakat ni saya belum nampak lagi kuih ni di KK
Dikenali sebagai UFO

ataupun Touch me not (maybe sebab krim putih dia tu lecak)

Ini adalah hasil tangkapan saya semasa balik Sandakan April lalu

Keropok perisa udang
Dulu harga cuma sepuluh sen, sekarang 20 sen dan kuantiti sudah berkurangan hehe
Aku sempat bergambar dengan keropok ni waktu berumur 8 tahun

Inilah keropok Raja
dari aku kecik lagi produk ni hehe

Ada satu jenis keropok lagi
Perisa udang juga, peket transparent warna putih
Aku ndak jumpa tapi antara semua keropok tu paling best
Sebab masa kecil-kecil, asal beli keropok tu, kami tuang dengan air lada dan kicap..makan lembik-lembik haha
Ala...macam orang putih makan cereal, tapi orang Sabah makan dengan air lada bukan air susu hehe

1 comment:

  1. Haa..btoll..aduh,rindu nya dulu..tau tak macamana nk kirim kt sem.huhu lg 1 itu buah sentul alahai. susahnya nk cari kt sem.

    ReplyDelete