Sunday, January 22, 2012

Tempat Makan di Kota Kinabalu

Sebelum perkara-perkara yang tidak diingini berlaku...
Contohnya kehabisan duit sebab shopping ndak tentu arah...
Aku pun cepat-cepat belanja suami dan anak-anak makan di Restoran.

So aku suggest kami pi Restoran Thien Thien sebab dia ada a/cond...macam mo melecur juga isi paha aku duduk dalam kereta pagi tu so bagus pi tempat yang ada a/cond.

Ianya menghidangkan masakan cina...jan risau 'Serve no pork' and banyak juga orang melayu yang duduk makan.

So kami order Chicken with Cashew Nuts / Baby Kailan in Oyster Sauce / Seafood soup / nasi ayam steam / minum kopi ais / teh c special / orange can / soya bean can

Ayamnya sangat sedap!dan wangi tapi Ayman ndak suka...dia cakap bau..T---...ish anak aku ni ada-ada saja haha

Paling sedap Teh C Specialnya...baru kali ni aku merasa!...tapi ndak semua restoran ada ni...rasanya durang pakai gula melaka...so dia sedap sebab rasa dia serupa Cendol hehe...


4 orang makan cost RM45 +...oke jugaklah....lebih baik daripada makan Sushi King....sebab kalau makan sushi susah mo berhenti punya sampai mo dekat RM100 pun boleh habis.

Beside, sekali sekala makan masakan yang custom made...rather than the usual ready made KFC atau Pizza haha...

Suatu hari nanti bila anak sudah besar aku nak bawa ke restoran yang eksklusif sikit saja berikan durang gambaran pasal diffrent phases of life.

Kali ni memang special sebab tu pilih restoran ada a/cond tapi biasanya kami selalu makan di gerai pasar malam KK,inanam,Menggatal...in fact kami suami isteri penggemar gerai...

Tak kisahlah apa orang cakap pasal kebersihan..aku masih hidup lagi...sekali dengan anak-anak aku Alhamdullilah masih sihat wallafiat haha...

Itupun juga untuk memberi gambaran pada anak tentang phase of life...

Ada masa ko makan dengna sudu garpu, ada masa...mo cari tempat cuci tangan pun tiada haha...

Apa pun Restoran Thien Thien memang berpatutan.^_^

No comments:

Post a Comment