Wednesday, January 11, 2012

Movies : 'The Raven' @ 09 March 2012!

Strangely....i was thinking about Edgar Allan Poe just two days ago.

Aku memang minat baca buku cerita horror sejak zaman remaja lagi...antara buku yang aku selalu baca ialah dari Stephen King dan penulis horror yang lain...asal buku hantu aku mesti pinjam dari library.

So ada banyak penulis horror...tetapi Kepala segala cerita horror ialah Edgar Allan Poe.
Aku ada simpan buku koleksi horror short stories beliau antara yang aku paling suka ialah 'The Black Cat'

Tapi kalau sajak....siapa yang tidak kenal akan 'The Raven' dalam sejarah penulisan puisi Amerika.

So!...aku saja-saja tinguk trailer movies tahun ni...wah...adakah ini kebetulan atau aku ada instinct??hehe...

Anyway hopefully ditayangkan di Sabah ^_^ sebab movie ni memang menampakkan ciri-ciri 'victorious-action' seperti yang ada dalam V for Vendetta...al maklumlah...director pun sama kan hehe..

No comments:

Post a Comment