Sunday, January 15, 2012

Crush...

Yesterday aku berjalan-jalan dengan suami dan anak-anak...nak shopping beberapa benda.

Hari Sabtu biasanya memang sangat ramai orang jalan-jalan di KK.

So time aku berjalan hand in hand dengan anak lelaki aku tu...aku terpandang seseorang...

Dulu...kalau terpandang muka dia hati mesti berdebar-debar...al maklumlah...Crush kan haha...

Kisahnya begini...aku minat dia sejak sekolah menengah...lama aku minat dia...in total 5 years.

Yup...sungguh setia aku kan haha...inilah seorang Crush aku yang bertahan lama haha...ada jugak Crush kecil-kecilan termasuk lah artis, Jon Bon Jovi, Christian Slater dan juga Keanu Reeves.

Tapi si jejaka ni bertahan selama LIMA tahun lamanya haha...

Masa sekolah dulu...aku sangat minat dia sampai sanggup berebut kerusi untuk duduk dekat sikit dengan dia.
Setiap masa rehat between classes aku akan stare at him...

Yah....Merenung dia haha!

Sampai dia rasa aku creepy bertahun lamanya....

The Funniest thing is...dia ndak pernah tegur aku!...rasanya siap menyampah lagi adalah haha!

Begitulah bodohnya aku masa kecik-kecik dulu....

Tapi....

Itu kisah 12 tahun yang lalu...yup DUA BELAS tahun yang lalu.

So kemarin bila aku nampak dia, dia nampak aku...Aku Senyum.

Dia?....

Ndak lari atau mengelak macam dulu lagi and balas senyumanku...^_^

yeah...bertahun-tahun...aku tunggu dia senyum sama aku....akhirnya dia senyum juga hehe...

Al maklumlah...sudah 12 tahun lamanya...

Aku pun sudah ada anak...dua lagi tu...umur anak pun sudah 5 tahun dah besar dan tinggi anak bujang aku (dia pula....yup masih membujang)

Kalau dia masih mo rasa aku creepy...ndak logiklah kan...sebab obviously im over and through dengan dia hehe..

Bila dia senyum ada aku rasa berdebar-debar?....no.....

Sama sekali tidak....i guess inilah Magic yang anak kita bagi sama kita....

Bila sudah ada anak...everything and anyone else matters less.

Well...i hope Crush aku tu will have a good life this 2013, dapat jodoh....walaupun jelas muka dia sudah nampak berumur....Dude....30 years old maaaa haha...tapi dia tetap dengan style dia yang memang jadi pojaan hatiku sejak dulu lagi.

Baguslah...walaupun dah 30 tahun harus kekalkan 'Cool' anda ^_^....

Well....aku include kan gambar kumpulan Greenday...sebab inilah band yang dia sangat-sangat minat dulu...hehe aku tau....banyak perkara aku tau tentang dia hehe...

Ndak tau lah kalau dia masih minat Greenday tapi...dari dia jugalah aku dapat mengenali band Greenday yang Awesome!




No comments:

Post a Comment