Monday, January 9, 2012

Kes Kecurian...lagi huhu

Wahai....kejinya!

Sebelum ni aku ada blog pasal kes kecurian dalam rumah atau pecah rumah di kawasan perumahan kami kan, kali ni lain pulak ceritanya.

Ndak dapat masuk rumah....CURI minyak Kereta pun jadi ka??
Apa seja pun mo di curi ish! ketagih mencurik kali orang ni.

Kemarin aku perasan masa keluar dari parking lot apartment, minyak kereta ada kurang satu garisan. But i thought mungkin jarum meter minyak tu yang sot jadi aku biar jak.

Bila keluar dari parking office aku perasaan jarum meter tu masih begitu...mustahil lah jarum tu masih sot...sampai rumah aku call husband minta dia cek, mana lah tau tangki leaking.

Husband cakap no hal, jarum meter tu yang sot.

Ok.

Tapi pagi ni jarum meter kurang 2 garisan!
Sampai sudah garisan sebelum garisan E = Empty.

Nah...jarum meter jugak ka?

Aku call husband, then dia pi cek-cek, korek-korek, suluh-suluh.

"Ada orang curi minyak.Dia kacau dari bawah tangki"
husband cakap sambil mendengus-dengus marah.

Punya bikin panas!...relaks jak durang hisap minyak kereta tu sedang dia seronok-seronok duduk di parking dia sendiri.
Sebelum ni kami parking di luar, tempat yang boleh dinampak oleh orang ramai termasuk security/rukun tetangga dan budak-budak lepak ndak pernah pula terjadi.

Susah pulak kalau terus parking di luar sebab tiada bumbung...

Aish!memang bikin panas.

Anyway rupanya benda ni sudah lama terjadi...kami baru kena pertama kali...ni aku jumpa blog pasal curi minyak dari kereta....

Buruknya perangai...hai...


No comments:

Post a Comment