Friday, January 6, 2012

Happy New Year 2012 : First Day to School

i thought im gonna be old fashion and all tear out...but im not.

Aku dan bapak dia mengalahkan photographer ambil gambar durang ni...
Sorang pakai handphone sorang pakai camera.


anak-anak pun excited bangun...ternyata durang aware apa yang berlaku dan sudah boleh memahami perbualan.
Aku bagi tau durang, durang akan ke Taska baru yang pakai baju biru tu..masa pendaftaran November lalu durang memang ingat pasal murid-murid di sana yang pakai baju biru.


Tapi memandangkan pendaftaran murid meningkat...tempahan baju juga meningkat jadi baju anak-anak aku belum siap, so aku pakaikan durang baju aktiviti semasa di taska yang lalu.

Tetapi yang paling excited sekali pada awal 2012 ni...ialah .keajaiban tuhan mengenai kanak-kanak...

Durang sudah boleh communicate dengan kami sekarang. aku ingat dulu masa durang masih kecil...punyalah stress and anxious memikirkan keadaan semasa dan masa depan kalau durang ni memang ndak paham-paham bahasa.

 Tapi itu semua umpama mimpi ngeri yang sudah berlalu...jadi kepada new parents out there...bertenang lah untuk 4 tahun sejak kelahiran anak-anak anda...by 5 years old perkembangan akal durang meningkat (in my case mendadak!)...syukur...aku rasa tahun ni...aku akan kurang menjerit di rumah hehe...

No comments:

Post a Comment