Saturday, May 3, 2014

Magic!

Seronok!
Memang seronok hehe..

Kemarin saya telah mengikuti Sesi Magic Aura Shaklee bersama Master2 yang hebat2 belaka.
Siapa sangka 5 Master dapat hadir serentak untuk buat sharing kepada kami, antara yang hadir ialah Master Laila, Master Farina, Master Zura, Master Ainul dan Master Dila


ambik berkat~

sambil sambut Birthday my nenda Laurah Misaha "Happy Birthday"


Semuanya memang tak lokek ilmu dan mesra dengan kami. Sharing yang paling saya suka ialah dari Master Farina ; ini kerana beliau mempunyai karakter yang mudah didekati dan sempat menunjukkan cara-cara untuk maju dalam bisnes Shaklee secara fakta.

Master Dila pula buat sharing lebih kepada sudut emosi, beliau berjaya menjelaskan betapa pentingnya Push Factor kita dalam menjayakan bisnes Shaklee ni ^_^

mana tau ada rezeki lain kali bercakap sana depan kammaa~

Walaupun begitu bagi saya, intipati yang paling penting saya dapat sepanjang sesi berjalan iaitu dari jam 9:30 hingga jam 1 petang itu ialah : Produk Shaklee memang terbukti keberkesanannya. Belum pernah lagi saya mengalami atau mendengar terdapat customer yang ingin meminta 'Refund' ataupun wang kembali akibat tidak puas hati. Setahu saya semua yang pernah melanggan produk Shaklee akan melanggan semula dan terus melanggan ^_^

Oleh itu, yakinlah dengan Shaklee : Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Mesra Alam ^_^

dan inilah 'assitant' i ^__^

No comments:

Post a Comment