Monday, November 7, 2011

Suami berpergian...

Kalau aku berani dan tawakkal dan tabah dan...berani.

aku mau bawa anak-anak sendiri berpergian juga ke Tuaran Crocodile Farm.

InsyaAllah...

wah baru hari Selasa aku sudah planning untuk Sunday...hebat...memang takut jadi gila aku ni kan...
takut jadi gila oleh kerja...

Suami memang seronok lagi bertuah boleh jalan-jalan sampai Sarawak gitu...apakan daya...cium bau Limbang, Labuan dan seangkatan dengannya pun aku belum pernah haha...

Ya akan aku usahakan...mesti jalan dari rumah seawal jam 8 pagi demi mengelakkan acara-acara sesat jalan.

These are some pictures taken at about one year and a half ago from the same place.
vehement refusal of taking memory photo
parents go to extra length to capture and reserve memory
Ayman during his punk hair era.
Tara 1 year and 7 months. Ayman 3 years and 1 month.
 ....macam mana mau ambil gambar begini kalau bertiga seja aar?...hmm

so....ada berani??


No comments:

Post a Comment