Monday, February 27, 2012

Ariani....lagi?!

Aku...akan ke...Ariani lagi...

Kali ni...sanggup korek duit simpanan huhu....

Tapi aku tetap tidak rasa rugi....

Satu Sebab memang ternyata tudung Ariani kualiti tinggi....hari tu lepas beli tudung baru...amboi...sedap jak aku cuci sekali dalam satu baldi....

Pening-pening lalat aku bila perasan satu tudung tu terjangkit luntur warna tudung yang lain....

Macam mo terkencing-kencing aku lari pi shower room cuci pakai sabun mandi...

Panik
Menyesal
Stupid...pun ada

Tapi....

Aku ndak sangka aku ndak perlu pun menyental sepenuh hati.

Sekejap saja kesan luntur tu lari....


Jadi...aku pun buat keputusan.

Semasa separuh tidur tengah malam semalam.

Aku mo tambah tudung Ariani lagik...

Kedua Aku ada anak pompuan....

So...Kami boleh share-share pakai!Hehehe....

Aku yakin.

Tudung Ariani tidak akan ketinggalan zaman dan kainnya tahan lasak sampai 20 tahun sekali pun ^_^


No comments:

Post a Comment