Thursday, February 13, 2014

Keistimewaan : Sustained Released Vita-C plus



  • Ianya adalah produk pertama yang mampu melepaskan 100mg vitamin c kedalam tubuh secara berperingkat selama 5 jam!. Maknanya ianya tidak disia-siakan oleh sistem tubuh. Ini kerana vitamin c adalah sejenis vitamin yang paling mudah keluar dari tubuh.
  • Murah!Sebotol boleh tahan sehingga ENAM bulan!. Selain itu boleh juga didapati dalam pek jimat ^_^

  • Sangat Flexible, boleh dimakan oleh semua jenis individu. Pengalaman saya semasa kandungan baru masuk sebulan, bibir saya sentiasa kering, kulit saya pucat, tiada selera makan (bukan lagi kurang selera tetapi TIADA selera huhu). So saya pun pergi jumpa doktor dan minta bekalan supplement Vitamin C tetapi doktor sendiri melarang kerana kebanyakan vitamin C mempunyai perasa tiruan dan biasanya perisa oren yang masam dan mengandungi asid dari bahan sintetik. Tetapi Sustained Released Vita-C adalah 100% dari bahan semulajadi asli tanpa Perisa/Pewarna tiruan oleh itu selamat dimakan oleh semua peringkat umur

Produk Shaklee memang diyakini, kajian teknologi Shaklee telah menelan sebanyak 300 juta USD demi memperbaiki kualiti dan menghasilkan produk yang benar-benar semulajadi. Kajian selama 50 tahun menjadikan Shaklee pembekal makanan kesihatan yang paling lama wujud di dunia.

Hidup hanya sekali...tetapi manfaatkan lah diri dengan kesihatan. Saya sendiri tidak mahu hidup bergantung dengan ubat pada masa tua nanti.

Jika ingin mengambil makanan supplement atau vitamin, sebaiknya pilihlah yang benar-benar berkesan. Jika tersalah makan takut pula memberi kesan sampingan malah menambah toksik didalam badan.

Produk Shaklee tidak mengandungi sebarang bahan merbahaya dan telah disahkan selamat dan Halal oleh Islamic Services of America (ISA) iaitu salah satu badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM Malaysia.

Konsep 'Halal' juga perlu diambil kira. Pengertian sebenar Halal bukan semestinya perkara haram seperti makanan atau kosmetik yang mengandungi DNA khinzir. Tetapi Halal juga bermaksud : Bersih, Suci, Murni dan tidak mengandungi sebarang toksik ataupun racun.

Sebab itulah saya yakin dengan produk Shaklee dan meyarankan kepada kawan-kawan yang lain. Hal yang baik kita wajib share dengan orang lain, mudah-mudahan ditambah keberkatan rezeki dan pahala ^_^

No comments:

Post a Comment