Thursday, February 20, 2014

Testimoni : ESP Soy Protein Isolate Powder [Part 2]

Kemarin petang balik dari kerja, seperti biasa saya parking kereta di kawasan parking.
Untung kami dapat parking betul-betul disebelah pondok sekuriti apartment perumahan kami.

So masa tu macam biasa lah saya masuk parking seperti kebiasaan;  masuk dari bahagian belakang dahulu, supaya senang keluar ke kerja esok pagi, hidup enjin saja terus jalan :)

Semua buat one-go saja, then bila keluar dari kereta Uncle Sekuriti pun cakap,
"wah...bukan lesen main-main sudah ni!"
saya kurang paham lalu tersengih-sengih
"aar?apa tu uncle?hehe"
Uncle pun jawab
"biasa tu, maju undur,maju undur mau sampai tiga kali...ini kali satu kali saja terus lurus oo!hahaha"

Wah~bukan main kembang kempes lagi hidung saya..

"ish...uncle, Bulih lah~"

menu saya kemarin :)

Hahaha...waktu kejadian ialah Jam 6 petang. Saya baru selesai minum ESP Soy Protein Isolate Powder pada jam 5:15 petang sebelum pulang dari pejabat.

Ini mungkin bermakna : Saya kurang stress lalu fikiran saya fokus serta memori yang kuat dan ditambah lagi tenaga yang cukup saya dapat parking dengan sempurna tanpa mengalami sebarang kesusahan walaupun kandungan sudah masuk 9 bulan setengah dan sudah mulai mengalami tightening.

Syukur...syukur...Saya tidak berani mengatakan sesuatu yang meleset kerana itu bermakna saya menipu. Nauzubillah min zalik mohon saya dijauhkan dari dosa.

Tetapi, dengan tawakkal dan daya usaha banyak perkara yang kita dapat lalui dengan tenang dan baik.
Saya telah mengambil keputusan untuk hidup bersama Shaklee

Anda bila lagi?^_^

oh by the way...malam tadi saya tidak makan dinner langsung hehe....walaupun En.Suami sudah tolong masak ...sebab saya tidak rasa lapar, so suami dan anak-anak saja makan. ^______________^

No comments:

Post a Comment