Friday, December 16, 2011

Tara ditimbak....Telinga.

and i thought she's gonna scream her heart out....

Husband aku insist nak bagi juga aku ragu-ragu sebab aku kenal benar dengan budak ni...kalau nangis satu bandar KK boleh dengar.

Then auntie-auntie kedai tu sangatlah supportive and bagi aku pen untuk tanda 'aim' shot...aku ragu-ragu menanda 'x mark the spot' pada telinga Tara dan akhirnya pendapat ku tidak digunapakai oleh auntie-auntie sekalian.

Sudah tanda tu, dady dia pun angkat Tara, aku nampak muka c ensom boy pun nervous juga sebab dia yang pegang Tara sementara aku jadi penonton (dalam hati aku...nah bang...ko tanggung lah kalau tuan puteri ko melalak-lalak kesakitan)

Lepas kena spray Tara buat muka cute...(macam biasa jak budak ni) bila kena tembak....Dia punya lah selamba...teda hal-hal dia bilang kali...Telinga sebelah pun sama juga....

Akhirnya Tara sekarang gadis bersubang...haha...(baru lah orang boleh bezakan bahawa sebenarnnya dia girl walaupun berambut tomboy)
bapa dia yang happy...

No comments:

Post a Comment