Saturday, December 31, 2011

Missing Wave....@ Ombak Rindu...

akhirnya...aku telah membeli dvd Ombak Rindu....walaupun ciplak tapi...telah juga mendapatkannya haha...
anyway...movie ni juga sudah dibocorkan di youtube FYI....tapi malas mo isi masa untuk laging kalau setakat pakai broadband...

Sudah beberapa minggu sejak wayang ni ditayangkan aku sibuuukkk tanya orang yang sudah tinguk apa penghujungnya kira minta soalan bocor lah haha...tapi aku tertanya pula pada orang yang ndak sporting dia suruh aku p tengok sendiri...

fyi...i don't do malay movie the only malay movie aku sanggup pi tengok is 'Estet', movie MAmat Khalid...itu seja satu-satunya.

Tapi since everyone were talking about it...aku pun tertanya-tanya...aku pun tanya semua kawan kalau sudah tengok and even suruh durang pi tinguk and updatekan aku jalan ceritanya..haha

Tapi di centre point durang jual sudah 3 movie : RM10...so aku pun ambil lah sebijik ombak rindu haha...

Lepas ni aku mo tinguk and check kalau aku betul bulih keluar air mata bercucuran seperti reviu-reviu filem tersebut sebelum ini yang mengatakan even jantan sekalipun bulih kuar airmata....Nah! mari kita tengok haha!

No comments:

Post a Comment